Monday, January 5, 2009

seketika :(

Bile aku terpandang wajah wajah org yg seagama dgnku di palestin tak kire di dlm surat khabar dan kat television,ku menangis seketika.aku tak tahu apekah dosa dosa yang mereka buat sampai jadi camni.sampai bilekah penderitaan yang diorg akan berakhir?? :(


mungkin ni jelah gambar yg aku boleyh bg :( sebab banyak gambar yg lagi teruk dari ni :(
come on umat islam,jgn asyik diorg pijak kepale kite.aku sedih ble tgk agama aku dijajah dan diperlekehkan.sampai ble kte br nak sedar.takkan sampai anak cicit kowt.apsl negare arab diam dan wat bodo je.apsl hah?apsl diorg bangang sangat ikut amerika?kenape negare arab tak bersatu?padehal diorg la antare negare paling kaya kat dunia.ni la arab skunk.ape gune oic??
come on la :(

cube korg tgk video ni.

sumpah korg leyh nanges.aku tak tahan tgk video ni.mmg barwah la israel.mmg babi.hurmmmm :(

3 comments:

  1. israel mmg baruah...aku kalo jumpe kat tempat aku mmg dah sembelih dah yahudi2 tue...
    tinggal kan kt malaysia..jauh dari tempat lahanat tue...

    aku mmg kesian..dgn rakyat palestin..kat gaza sane...negara2 arab mmg la kaya...dorg xle nk wat pe2 sbb dorg ade bisness dgn US..tu dorg snyap je..

    paling aku sedih negara sendiri la...
    name jer islam..pakaian nauzuillah...kalah kafir...rambut berkarat..

    - matthew cook-
    (do u know???)

    ReplyDelete
  2. serious sedey
    mira tak tgk video tu sebab mira tak sanggup nak tgk
    hee sory

    bush tu,mira nak kasi dy kasut size 20 plak aa
    (pdhal kasut mira size 2)
    hagahaha :D

    ReplyDelete
  3. ouh entah la mira.acip tgk pown tak sanggup.hurmm bayangkn anak die kene tembak tepi bapak die.apsl eyh sume takut ngn israel.ape yg die ade.stakat amerika tu,hurm semua leyh mkn die.caye la ckp acip :(

    ReplyDelete