Sunday, September 18, 2011

atuk.


Atuk Mail,dah 2 bulan atuk tinggal saya..atuk nak tau tak,saya rindu atuk..saya rindu nak dengar atuk marah saya,buat mee goreng,buat air nescafe untuk saya..ape yang atuk buat,semua saya rindu..kalaulah atuk tau sekarang ni,saya la yang ajar atuk mengucap,saya sedih tuk bile tgk atuk tengah bertarung nyawa dan saya lagi sedih atuk tengah ditarik nyawa,hanya allah je tau macam mane perasaan saya..kadang2 bila saya balik kampung,rase macam ade yang tk kene,slalu balik kampung,atuk mesti bising pasal rambut saya la yg dulu warna merah haha sampai suruh potong kat situ jugak..SEKARANG NI DAH SUNYI TUK..even ada pakngah ke,makcik ajar ke,saya tetap rasa sunyi.. :( mintak maaf tuk,dulu atuk nak sangat saya masuk tv main bola untuk selangor tapi ape boleyh buat,saya injured tok.sampai sekarang saya takleyh aktif sgt bab bola ni,main biasa2 boleyh la tok..huhu semoga atuk tenang kat sana dan dirahmati Allah..saya sayang atuk tau..hari2 saya doa untuk atukk.salam :(

*i miss you atuk Mail <3*


1 comment: