Thursday, December 25, 2008

PLKN?





KEM PLKN KUALA KUBU BAHRU KUMPULAN 3 SIRI 5 2008

Sumpah motherfucker dowh time ari pertame aku masuk plkn ni.
sakit hati pown ade.rase nak lempang2 je time tu.haha
dah la kene botak,lps tu kene bangun awal sume.sumpah sial :((
kem aku ade 4 negeri je Selangor,Terengganu,sabah dan Sarawak :)
mcm2 bangse ade.hehe melayu,keling,apek,org asli.sume ade ouh.hehe

Pukul 6.30 pg dah wajib dah kene pacak kat dataran kawad.hari2 nyanyi lagu yg same je.haha bosan dowh.bg la lagu jiwang2 skit ke.ade ar gak semangat skit.hehe
yg takleyh blah time pagi2 kena joget poco-poco.aku rase nak nanges dowh.haha jiwe aku takleyh tahan ouh ngn bende2 ni sume.hehe PLKN pown ade dangdut,ko jgn main gler.haha

Tapi lps 1 bln 1/2 ni,aku rase mcm best plk.hehe aku kat sane jd bussinesman yg berjaye :) aku jual rokok je kat sane :) kalo DUNHILL,aku jual sebatang rm8,kalo rokok yg hampeh2 ni,aku jual rm3 je.hehe laku beb,3 hari leyh dapat rm300.hehe
kalo seminggu,aku rase baik aku takyah masuk PLKN je.hehe kalo kat luar,sebatang rokok paling koman 2 org je hisap tapi kalo kat kem,8 org hisap.hehe ade yg dpt hisap 3 pam je.haha kesian gak aku tgk diorg.haha

Sepanjang aku kat kem,sembahyang aku tak pernah tinggal.pelik siut.haha
kalo kat umah,haram la aku nak pegang sejadah,lg la bace al quran.mmg jahil gler aku.tp skunk,aku still sembahyang.subuh je tertinggal :) hehe

Penipu la kalo aku cakap kat sane takde gaduh2.hehe melayu gaduh ngn cine.hehe mmg best la.haha first time siut melayu bersatu.haha cehwah.tp teruk ar gak melayu kene bantai..100 melayu takleyh mkn 10 cine.hehe korg bayangkn mcm mane cine tu pakai kungfu.haha

Mase aku nak balik tu,sumpah aku menangis dowh ble teringat zaman2 darurat aku kat kem.haha
baru aku kenal erti kawan ngn lawan.sumpah ouh.dah mcm adeq beradik dowh.haha aku rindu cikgu2 yg pernah dere aku,pukul aku.haha dah mcm ayahanda aku dowh.haha aku pggl die ayahanda KKB.hehe

PLKN best :)


No comments:

Post a Comment