Sunday, December 28, 2008

Yuna - dan sebenar :)

haha first time dgr lagu ni ble xgf aku try dgr lagu ni.hehe dlm hati aku mesti hampeh lagu ni.hehe entah la tbe2 hati aku ckp mcm tu.hehe tp aku donnlod jgk kat ares.hehe firstly aku dgr lagu ni mmg cair dowh kalo jantan2 tgh frust menonggeng layan lagu ni.haha die punyer lirik ngn lagu die mmg kene la ngn jiwa aku.haha cehh poyo :) haha last2 dpt gak cr chord die :)

korg cr la lagu die :)
maybe ade yg pernah dgr lagu ni.hehe

yuna - dan sebenar

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh

4 comments:

  1. mira pon suke lagu neyy
    ade kat fon
    sebab mira minat
    hee

    acip maen gitar mira nyanyi :D

    ReplyDelete
  2. lagu stay dowh acip.haha

    ReplyDelete
  3. best sial lgu nih.. eh rse2 de x album die kt pasaran??

    ReplyDelete