Monday, August 23, 2010

Praktikal?

kat mana la aku nk pilih hotel nanti?haihh aku malas la nk dekat2 shah alam,aku dah naik jemu duk shah alam,huhu aku nak gak merantau :) tp aku rase mcm terpakse je amek dekat shah alam sebab mak aku tggl sorg2 ngn adek2 kecik aku :( rase bersalah pulak tapi...hurmmm entahla,esok dah kene hntr surat untuk mintk kebenaran ibu bapa,smpi skuk tktau nk pilih hotel mane :) nasib baik aku dapat lepas raya,ade kesempatan nak mintak maaf kat mak ayah aku :D sptutnye aku dah gerak praktikal bulan 3 tp aku kene amek subjek yg aku belum amek lg psl dulu aku bnyk drop sbb takut tkleyh bwk :) skunk alhamdullilah dh settle da :) dulu aku asyik kene marah ngn mak ayah aku ngn syamila sekali pasal tk dpt pg praktikal,hari hari bg tekanan kat aku,aku cube nk jelaskan kt diorg tp aku simpan je :) skunk ni dh settle satu lg masalah :) satu lagi masalah ermmmm lesen kereta haha bapak malas la aku nk amek.leceh dowh haha tp aku gian nk bwk kereta :D haha nk gak bwk kawan2 jalan mkn angin,konvoi beraya rumah kawan,syamila sume kn haha tp aku btol2 mls nk amek lesen haha i'm sory :D biarlah orang nak cakap ape pown haha :)
hee smpi sini je kowt cerita saya arini :)
selamat berbuka :)

No comments:

Post a Comment