Saturday, August 28, 2010

Sunway dan Danau Kota :D


(ACIP,IJAD,KUTIL,IJOZ,HAHA TAK INGAT,LEMAN,PEGEH,BESO,BARAK,SYABIL,BAIM,MAMA,ABANG,BLACK,PAAN)

Haha semalam hari yang paling terbaik pernah aku lepak :) haha mule2 lps berbuka lepak2,hisap rokok,jln2 cr baju,agak penat berjln2 mencari awek,opss bkn aku. haha kawan saya ye,jgn pndg serong ye :D haha lps tu tgk wyg,haha cter ape entah dah lupe haha tp ok la,kene dgn jiwa ganas kami :D haha mule2 mengantuk sbb tk cukup tidur,Syabil dah bisik2 kt aku kate cter ni bosan..haha aku pown angguk je la kepala..lps dlm satu jam tu br cter tu mule nmpk menarik :D hehe lps tgk wyg tu,kami berpakat trus grk Danau Kota je,tp kwn2 nk grk maybank dulu,nk cucuk duet..hehe tp baper org je smpt.haha sbb dah pukul 12..haha mule la bermaki makian dpn mesin ATM tu haha aku cume tersenyum je sbb aku mengantuk..


Mase otw pg danau,cume yang aku bengang dgn kereta sesak..masyallah..sumpah bodo gler la..dh la takde tmpt nk parking,anggota Rela pown duk tgk je,tkde nk bg alternatif lain nk parking,ade ke suh parking dpn rumah,mentang2 uptown dkt dgn kawasan perumahan..kesian pulak kat tuan rumah :) tp tkpela,nk buat mcm mane..kami truskan perjalanan..

Kami berjalan,tbe2 dgn serentak aku,Baim,Pegeh nk buang air kecil..haha nk cr tnds bknnye senang..haha cr punyer cr..last2 jumpe kt petronas..aku ingat konform tk ramai..sekali kene amek nombor la.haha tergelak2 aku ngn Baim haha tgk tmpt aku nk buang air ,masyaallah..gler kuning..dgn kahak die haha eee geli siot.hahaha tp nk wt cmne,aku kencing la jgk.aku dh tk thn da haha

Ok,lps settle buang air.kami berpecah mencari baju dan seluar raya.haha ade yg berkenan tp tkde saiz,ade yg berkenan tp dah abes.haihhh ape yg aku cr sebenarnye? haha last2 aku beli seluar jeans Levis.hehe alaa uptown je.bkn nye butik haha mana mampu :P Kami berehat di tepi batu,lalu aku terpikir..kat sini hanye org melayu saje ke yg berniaga ?mane bangsa lain?cine india? hurmmm faham2 sendiri la :)

Aku ade terserempak rantai silver.lawa :) buah die leyh tempah..tp mahal sgt..dlm rm400..aku nk buat huruf HS psl aku nk bg kt awek aku..tp tkpela,bajet pown tk cukup,aku smpn dlm hati :) maybe tkde rezeki lg :) hehe aku jln punyer jln aku nmpk duet Rm100 :D haha tk smpt amek,mat rempit yang amek haha adoyai kalau aku dh bertindak awal,dh lame aku beli baju sehelai lg :D haha

Time nak balik,terserempak dgn yong tau fu kowt..aku dh lupe org pggl ape mknn tu haha aku beli la 5 btg n then rebus kt satu kuali haha layan beb :D hehe lps mkn,kami bertolak ke SS15 subang jaya,kami nk bersahur.hehe mkn indomee single je dgn air teh o limau suam ngn air kosong :D hehe nmpk tk yg aku nk diet skunk ni haha aku dh buncet dowh.haha lps sahur kami trus balik dan tidur.haha smpi kt umah je,tgk mak aku ngn anak2 die berbaring dpn tv tgk nurkasih haha aku pown join skali haha janda aku ayu raudhah ngn tiz zaqyah comel ouh haha aku dh ckp kt mak aku suh pinang diorg tp mak aku tknk restu hubungan kami :( nk wt cmne :D haha sory eyh syamila,saya terperasan lebih haha :)

smpi sini saje aku menulis cter2 hodoh aku :D

bye2 :D

No comments:

Post a Comment