Thursday, August 19, 2010

Selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak :)

Saya mewakili imam imam di kawasan rumah ingin mengishtiharkan bahawa selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak :) semoga anda berpuasa selama sebulan :) amin :) haha lama la gler tk update blog..haha rase nk delete je blog ni sbb tkde function tp syg la plk sbb mak bapak aku suke bace cter2 aku ni :) hee

Skrg dah masuk puasa ke 9,sekejap je nak abes bulan puasa..aku lg prefer smbt bulan ramadhan dr aku menyambut hari raya sbb bulan ramadhan lg berkat :) dpt bnyk ganjaran pahala :) btol tk ustaz? :P

Tahun ni first time saya bakal raya tanpa abah kesayangan saya :(
rase lain macam je abah,entah la..slalu pagi2 raya dah salam abah mama atuk sume,tp tahun ni tkde peluang :( maybe ade hikmah, insyallah :)

Hari hari saya memikirkan bermacam macam bende yang terjadi kt diri aku..dengan lecturer tak puas hati dengan aku,dengan lesen kereta aku yg entah bile aku nak amek,dengan handset aku dh nak rosak,, pening kepala aku..yang last ni pasal praktikal..adoyai dah taktau nak pilih hotel mane..lect cakap kalau hotel di shah alam,banyak yang aku tak dapat belajar..if ambik kat KL or pulau2 kt Malaysia ni,mmg hotel tu ajar aku yang terbaik tp aku taknak terpisah dengan family sbb family aku dah takde sapa nak jage..abah aku ngn adek aku yang second dah tak tinggal kat Shah Alam lagi..masing2 dgn komitmen masing2...tu yg pening kepala :(

Shopping raya? ni yang paling aku tunggu2 haha mcm2 aku nk beli tp sekadar yang mampu la..haha apa barang beli ZARA,TOPMAN,PADINI,FOS sume :) haha tak rare la weyhhh hahah
beli kt uptown sudah :) haha murah pown murah :P

Mungkin ini saje sekadar aku nak berkongsi cerita :)
kalau ade cter yang terbaru,saya akan updatekan tentang diri saya :)
haha assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment