Friday, August 27, 2010

Sekejap je :)

Hee sekejap je bulan ramadhan ni :) sekarang ni hari yg ke 17 aku berpuasa :) haha aku harap tahun ni aku lulus lg ujian dari Allah, haha dah 3 tahun straight aku puasa penuh :D haha tahun2 lps tu haha standart la,lupe nak ganti :p hehe baju,kasut,seluar,beg,barang2 aksesori, semua dh beli da untuk melengkapkan diri aku untuk beraya sakan tapi satu je aku rase tk kene dlm diri aku..ABAH!!! tahun ni abah aku tk dpt beraya kat Malaysia sebab kene bertugas kat Libya untuk buat projek..dah la raya haji tahun lps tk dpt raye sama2,tahun ni pown tk dpt lg.. :(


Sedang aku belek2 surat khabar,tbe2 aku nmpk ruangan salam ramadhan kt BERITA HARIAN,aku mcm kenal je org ni,hehe bile tgk die bg ucapan,sah ni bapak aku :) hehe ade plk timbul nama aku,haha bkn main bangga lg aku :D hahaha terima kasih abah,abah mempopularkan saya di Malaysia :D hehe dh 2 tahun nama saya ade dlm surat khabar :D haha

Sekarang masa saya untuk sahur,tidur dan kol 2.30 nak gerak Sunway Pyramid, shopping raya dowh :D WAKLU... :P

No comments:

Post a Comment